content marketing i metoda taya w branży fitness

Zapraszam do lektury mojego artykułu dla portalu Fitness Biznes☕️🙂

Tym razem podzieliłem się przemyśleniami na temat niedawno przeczytanej książki autorstwa Marcusa Sheridana pt.: „Co chce wiedzieć klient”

Książka dotyka tematu marketingu i komunikacji metodą TAYA, która skupia się na wykorzystaniu content-marketingu ale tego wewnętrznego, pochodzącego i produkowanego wewnątrz firmy👍

Ciekawą funkcją jest rola content-menagera, który zgodnie z tym co pisze autor może te działania skutecznie prowadzić.

Sami od długiego czasu wykorzystujemy wiele z opisywanych zaleceń a inne właśnie wdrażamy zarówno w TI Health Club, trenerindywidualny.pl jak i Centrum Zdrowia Chmielna👍

Mam nadzieję, że moje przemyślenia będą dla Was przydatne i staną się inspiracją do wykorzystania w Waszych biznesach👍

https://fitnessbiznes.pl/mozesz-rywalizowac-z-korporacjami-oto-metoda-na-tansza-i-efektywna-komunikacje/?fbclid=IwAR1dxnUas8v76CWprJCngexKJ24KyNsjpqg4Nd2xEYwQsBPzf_yVfT9ALsI