Zapraszam do mojego kolejnego artykułu dla portalu Fitness Bizness.
Tym razem zainspirowany książką pt: „Strategia błękitnego oceanu. Przemiana” autorstwa
W.Chan Kim oraz Renee Mauborgne opisuję swoje przemyślenia w jaki sposób strategie, porady i doświadczenia opisane w książce można przenieść do naszej branży treningowo-fitnessowej.
W skrócie powiem tylko, że większość z nas skupia się i konkuruje na bardzo ograniczonych rynkach (to te czerwone oceany) zamiast otworzyć się na nowe, ogromne możliwości i wypłynąć na błękitny ocean rozwoju.
Aby to się udało musimy zmienić nasz sposób myślenia i skupić się na tzw: nieklientach czyli osobach, które nigdy do tej pory nie były zainteresowane naszą ofertą, nie widzą w niej wartości i w ogóle nie wiedzą o naszym istnieniu.
Jak to zrobić?
Zapraszam do lektury artykułu i oczywiście do dyskusji i współpracy.